tirsdag den 22. november 2011

Svantes aka. min lykkelige dag à la 2011

Alle aner besked
Bare bliv bidragsyder, siger Michael
Charmerende charlatan, eller hvad?
Det dér, der
ellers er evigt elegant, elskværdigt og erobrende, det kører ligesom ikke lige nu!
Forfængelighed, forfærdelse og forbitrelse - hvorfor skal jeg spørge om hjælp til noget så simpelt?
Gutten gør gode gerninger, jeg ved det
Hjælp hentes hurtigt af Hannes IT-mand, jeg ved det
Intetsigende industrisamfund i hvert fald på det punkt

Jeg magter det ikke John-John.

Komiske kværulanter kurerer min attitude
Larmende lamineringsmaskine larmer inde ved siden af - siden hvornår er de begyndt på det?!
Meget meget muligt, at den larmende lamineringsmaskine, der larmer, laminerer mange malerier, som malermester Madsen maler. Men alligevel ikke.

Nå, nu negligeres n's blog ikke længere, og jeg dropper det
pænt perniciøse - men perfekte - pusterum

Quiz om quickstep i Qatar? Q? Fail-bogstav.
R! r. Roligt ruller r af tungen. Win-bogstav!

Super sensationelt ser det ud til at facebook kalder igen
Tetris tager tid - min tid, kinesernes tid - no shit, Sherlock

Underlige udskejelserne undgås ikke. Desværre!

Vi ved vel hvem vi er. Jeg er i hvert fald sløset lige nu. Og ukoncentreret ligesom
Xylofonisten der eksponerer 'x-stråler' via sin xylofon. Superb sammenligning.

Ydmygt ytrer yndige Emma, at mine ydelser har båret frugt

Z zkippes, zøde zkat :I Ikke, Alex?

Æææændelig ærkænder æn'erne at bloggen er nær sin ænde - dog en smule ærgrelse er at spore i folks ansigter

Øv! Øjensynligt øger søvnen sit pres på deres øjne, eller hvad?

Åbenlyst ånderminering af min autoritet. Ikke, Anna?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar