tirsdag den 13. september 2011

Hmmmmm

Nå, børn lille, strav jer og skik en kold af de kølige.

Jeg har tænkt mig at skrive lidt om, hvad det er som får mig til at stå op morgen efter morgen, hele året rundt. Hvad er det som påvirker mig, så jeg ikke bare ligger i sengen og tænker: ”det kan være lige meget” Svaret er min mobil, for jeg sætter altid alarm med den, og jeg placerer den i modsat ende af værelset, så jeg er nødt til at stå op. Jeg vil også skrive lidt om nogle værdier her i livet, må jeg her igen henlede opmærksomheden på min mobil, da den jo kommer i en værdi-taske når jeg dyrker sport. En anden, og lidt større værdi, har jeg skrevet et digt om, så må i se om i kan gætte hvad det er.

snart er der linet up med et lineup

rystelsen mærkes overalt

snart tager en Japaner holeshot´en

den er så forbandet vigtig

snart larmer englene

skønt nogen kalder det støj

snart bliver det hevet noget tear-off

eller måske roll-off

snart bliver det wippet

smukt ser det ud

snart bliver der viftet

forbandet fede 20 min + 1 omg!!!

# 422

Ingen kommentarer:

Send en kommentar